Campanie inedită de promovare a unei țări: ce legătură are cu Facebook
Clipul în care este parodiată compania lui Mark Zuckerberg este de fapt foarte bun.
Pentru cei care nu știu compania Facebook și-a schimbat numele în Meta. Acest lucru a fost anunțat printr-o conferință unde Mark Zuckerberg a dat mai multe detalii despre ceea ce presupune metaversul în viziunea sa. Cu toate acestea, singura diferență considerabilă este că încasările trimestriale ale Facebook, de acum înainte, vor fi raportate sub numele Meta. Atât.
Însă, videoclipul cu Mark Zuckerberg despre schimbarea de nume a Facebook în Meta a devenit un fel de glumă, dar poate cea mai bună parodie a prezentării a fost făcută de către Islanda.
Într-un videoclip de aproape două minute și jumătate, un bărbat care este identificat ca ofițer șef vizionar Zack Mossbergsson începe o discuție despre „o abordare revoluționară a modului în care ne conectăm la ceea ce ne înconjoară într-un mod care să nu fie super ciudat.
„Unii au spus că nu este posibil”, continuă el. „Unii au spus că nu este la îndemână. Pentru ei, le spunem, este deja aici.” Apoi gesticulează în direcția generală a unui peisaj islandez frumos, acoperit de zăpadă, care se întinde cât poți vedea cu ochii. „Serios, uite, este chiar aici
Metavers sau Icelandverse
Restul videoclipului este o prezentare amuzantă pentru „Icelandverse”, pe care el o descrie ca fiind o „realitate real îmbunătățită, fără căști cu aspect prostesc”. Nu vreau să dau prea multe spoilere, dar mă aștept la o mulțime de fotografii frumoase din Islanda și la câteva glume ciudate, dar bune.
Chestia este că, deși aceasta este o parodie, este de fapt o campanie de marketing foarte reușită pentru a vizita Islanda. Ceea ce are sens, întrucât videoclipul a fost realizat de o organizație a cărei misiune este promovarea țării.
Metavers, schmetavers. Sunt gata să îmi încep aventura în Icelandverse.